Wednesday 13 June 2012

නොදන්නා දෙමළෙට ගිහින් වරිගේ නසාගැනීම



අද මම ඔයාලට කියන්න යන්නේ මගේ බොක්කේ යාලුවෝ 5 දෙනාගෙන් එකෙක්ට (උදයාට) වෙච්ච හාස්ස්‍යය ජනක සිදුවීමක් ගැනයි නමුත් මෙහි අන්තර්ගතය 18+ හොඳයි කියා සිතන නිසාවෙන් ඊට අඩු  අඩුඅය සිටිනවානම්   දැන්මම ඉවත් වෙලා ගියොත් හොඳයි. ඔන්න ඉතින්  මේක කියවල මට බනින්න එපා කුනුහපරයක් වෙබ් එකට දැම්ම කියල හොඳේ ....... ඔන්න මේකයි සිද්දිය මට මතක විදියට 200.. අපි ඔක්කොටම chance එකක් හම්බ උනා එකට ලංකාවට එන්න ඒ කියන්නේ මට නුවන්ට, සහන්ට, සමීරයට,උදයාට සහ නිශාන්ට ඉතින් මේ සතුට කොහොම සමරම්දෝ කියමින් සිත සිත සිටින අතර වාරයේ අපේ සහන්ගේ ටිකිරි මොලේට  ආව ටිකිරි පැලැනක්  ක්‍රියාවට නංවන්න තීරණය කොලා සීතල නුවර එලියට ගින්දර ට්‍රිපක් යමු කියල හැමෝම එක පයින් නෙවෙයි සිව්පයින්ම කැමැත්ත දුන්නු නිසා දිනෙකුත් ෆික්ස් කොරගෙන ගෙවල් වලිනුත් කැමැත්ත ගත්ත. එක අනිවා ඩෙෆා ගන්න ඕනෙනේ මොකද මේකට සම්බන්ද වෙන්නේ පස් මහා සූරයෝ විතරක් නිසා කොහොමෙන් කොහොමෙන් හරි එකත් ලැබුනත් පොඩි පරහක් තිබුන යන්නේ මොකේද කියන එක ඇස් වහක් නෑ කටවහක් නෑ කියල සහන කිව්වා උගේ මාමගේ ලෑන්ඩ් කෲසර් කටුව ඉල්ලගන්න පුළුවන් වේවි කියල හැබැයි හොඳ වැඩිමහල් ඩ්ර්යිවර් කෙනෙක් යනවනම් විතරක් එක දෙවි කියලයි  කිව්වේ දැන් ඉතින් කාවද මේ වැඩේට උගස් තියන්නේ කියා කියා හිතන කොට මගේ කම්පනාවට ආව මගේ සහෝදර තුමා වන  හුලංගැරඩියව ඒ කිව්වේ අපේ දමිත් අයියව කොටින්ම කියනවනම් ඕක නගර සභාවේ  කුණු ලොරිය වගේ තමා ඕනේ කුණුගොඩකට අත දානවා   හිතවත් කමට මිසක් වෙන දෙකට නෙවෙයි. ඉතින් ට්‍රැක් එක පනින්නේ නැතුව කතාව කියපන් කියල  කියන්න කලින් අපි දමියාවත්  අරන් ගිහින් පෙන්වල වාහනේ ඉල්ලගත්ත දැන් වැඩේ ඔක්කොම හරි ඉතින් අපි කෂ්ටිය උදෙන්ම යන්න පිටත් උනා අපි 5 දෙනා විතරක් නිසා කරදරේකින් තොරව බෙල්ල කැඩිච්ච සිංහයෝ (දන්නවා  ඇතිනේ මොනාද කියල)  4- 5 දෙනෙක්ව පාකරමින් අපේ ගමනාන්තයට ආව. රෑත් තිතට මත් උනා.අපේ වන්දනා නඩේ ඔක්කොම හොඳ උපාසකයෝ නොවැයි ආයිබෝන්ඩ  ඔක්කොම හිටියේ  අපේ නඩේ. නිදාගෙන උදෙන්ම සිරි නරබන්න Camera ටිකත් සෙට් කොරගෙන උදෙන්ම 7ට විතර අපි ආව තේ වත්තක් කිට්ටුවට. පොටෝ ගසමින් උදයව බයිට් කරමින් ඉන්න කොට ඈත එනවා තේ කූඩ බැඳගත්ත ගෑනු ටිකක්. ගෑනු කිව්වට දෙමල ගෑනු ටිකක් අපේ උදය තනිකරම බොයිලර් කුකුළා. මු නුවන් ලඟට ලං වෙලා ඇහුව මචන් දෙමලෙන් ගුඩ් morning නංගි කියන්නේ කොහොමද කියල. වැල්ලවත්ත  ප්‍රදේශයේ ජීවත් වෙන නුවන් අපේ සෙට් එකේ දෙමල දන්නා එකම එකා. අනෙක් උන් ඔක්කොම දන්නේ වාඩා සහ පෝඩා කියන්න විතරයි. නුවණය මට ඇහැක් ගහල මූට දෙමල වචනයක් කිව්වා. උදයටත් උදේ පාන්දර මේ තේ වත්ත උගේ නමට ලියල දෙනවා කිව්වා වගේ ජොලියක් ගිහින් උඩ පැනල අතේ ඇඟිලි ටික එහෙම කඩලා උගුර පාදල සෙට් උනා වැඩේට. ඔන්න දැන් මේ මහිලාවන් ටික අපි පහුකරලා යනකොට එතන හිටි අවුරුදු 17 -18 ක් විතර වෙන (ඊට වැඩිද කියන්න මම දන්නේ නෑ අපිට වඩා වැඩිමහල් ලුක් එකක් තමා තිබ්බේ) තරුනියොන්ගේ   පැත්තට හැරුණු මු අපි ආයුබෝවන් කියන්න වගේ අත්දෙක හදාගෙන තන්ගච්චි කල්ල වෙට්ටුමා කියල ඇහුව අරුන් ටික බුල්ටෝ කාපු රිලව් ටික වගේ මූ දිහා ඔරෝල බලන කොට මූ තව කෙල්ලෙක්ටත් ඕකම කිව්වා අපිත් දන්නේ නෑනේ ඕකේ තේරුම මුගේ ඇක්ෂන් වලට හිනා වේවි ඉන්න කොට තරබාරු දෙමල කාන්තාවක් පැනපු ගමන් දෙමලෙන් කෑකෝ ගසමින් මුගේ කම්මුල පුරෝල දැවැන්ත 6 පාරක් එල්ල කලා. මම හිතන්නේ සනත් අයියාවත් ගහල නැතුව ඇති ඒවගේ ලස්සන ෂොට් එකක්. අපි කාටවත් කට අරින්න තියා හිතාගන්නවත් වෙලාවක් ලැබෙන්න කලින් ඔක්කොම ටික එකතු වෙලා මූට නෙලන්න ගත්ත අම්බා නෙලිල්ලක්. අර පිටේ බැඳලා  තිබුණු තේ කූඩයක්  ගලවාගත් එකියක් ඒක මුගේ ඔලුවේ නවල බිම දිගේ රෝල් කරලා දැම්ම. මේක අපිට බලන් ඉන්නත් බෑ මැදිහත් වෙන්නත් බෑ. මොකද අපි ගිය කියල ගෑනුන්ට ගහන්නද????? මම නුවන්ට කිව්වා නුවන් මම වාහනේ ස්ටාර්ට් කරගනන්ම් උඹල ගිහින් අරූව ඇදන් වරෙන් කියල. යන්තම් ඒ මාර සේනාවන්ගෙන් අපේ මිත්‍රය බේරාගෙන 2012 ලෝක විනසෙන් බේරෙන්නවගේ ඩ්ර්යිව් කරන් ආව ටවුන් ඒක දිහාට. නුවන් මගේ ඉස්සරහ සීට් එකේ අරුන් පිටි පස්සේ ලඟම තිබ්බ කඩේකින් අපි නැවැත්තුව සිද්ධාලේපයි ප්ලාස්ටර් ටිකකුයි ගන්න. සහනයි නිශානයයි දෙන්නා උදයව  අරගෙන කඩේට රිංගුව වෙලේ මගේ හිතට වද දුන්න ඒ ප්‍රශ්නය මම නුවන්ගෙන් ඇහුව, මොකෝ "බන් අරුන්ට උනේ උදේ පාන්දර අමු කැවිලද මට තාම හොල්මන් උන වැඩේට  යකෝ මොකක්ද ඒ වචනේ තේරුම" කියල මොකද නිකන්ම මිනිහෙක්ට කේන්ති යන්නේ නෑනේ. නුවන් හිනාවෙවී මගේ කනට කරලා කිව්වා වචනේ තේරුම ඔයාලට හිතාගන්න පුලුවන්ද මොකක්ද මොකක්ද තේරුම කියල.........?    නංගි ග....ක් ක...මුද  කියන එකයි එකේ තේරුම. හුටා ඇරිය නේද තාප්පෙටම............ :O  මට කට උත්තර නෑ එයට හේතුව ලෙස නුවන් පැවසුවේ "අරූ ඊයේ මාව බයිට් කරා අද මම දුන්න රිටන් එක" කියල "ඒත් බං මම හිතුවේ නෑ මේ මල යක්ෂණියෝ මූට ගහවි කියල" කිව්වා. උදයල එනවා දැක්ක නිසා අපි කතාව නවත්තල වාහනේට නැග්ග. "මචන් උඹට දැන් කොහොමද" කියල මම අහද්දී "විමු (my pet name ) මචන් මුන් මරාගෙන මැරෙන කොටිද කොහේ බන්, ගුඩ් මොර්නින්ග් කියල ඔහොම නෙලුවනම්, නංගි මාත් එක්ක යාලු වෙනවද කියල ඇහුවනම් අපි සෙට් එකම ඉවරයිනේ බන් එතනම" යයි කියද්දී අපි සෙට් එකට හිනාව නවත්වගන්න බැරි උනා. අදටත් මම හිතන්නේ නෑ උදයා එක දෙමල වචනයක්වත් ආසාවට කතාකරනවයි කියල.හි...... හි.....හි....     මට මේක මතක් උනේ මගේ කොම්පැනි එකේ වැඩ කරන පිලිපීන ජාතිකයෙක් මගෙන් කොහොමද කියල ඇහුවයිනුයි.




 මගේ සිංහල දැනීම පොඩ්ඩක් හොඳ මදියි කතාවේ අඩු පාඩු තියෙනවනන්ම් කියන්න. ඊළඟ කතාවේදී වැරදි හදාගන් පුළුවන් වෙන්න ඔයාලගෙන් ලැබෙන සහයෝගය ගොඩක් අගේකොට සලකනවා. සියලු දෙනාට ජය වේවා!

5 comments:

  1. හේ හේ නියම වැඩේ...
    කොහොමද හා කිව්වනම්...

    ReplyDelete
    Replies
    1. එහෙනම් ඉතින් අරූ අපිට ආපහු යන්න කියල නුවර එලියේම සෙට්ල් වෙයි. ලොල්

      Delete
  2. හෆොයි!!!! මාර අකරතැබ්බයක් නේ වෙලා තියෙන්නෙ :S

    ReplyDelete
    Replies
    1. හික් හික් හික් ඔය කතාව උගේ කටින්ම ඇහුවනම් ලියපු එක කියවනවට වැඩ කික් එකක් තියෙනවා මේ කතාව අඩු පාඩු සහිතයි මොකද මේක මම අලිව්වේ මම බ්ලොග් කලාවට ආව දවස් වලම නිසා. සිංහල එහෙම අජපල්.

      Delete
  3. හොඳම යාළුවෝ එහෙම තමයි :D

    ReplyDelete

ඔයාල කොම්මෙන්ට් එකක් දාන්න වැය කරන තප්පර ගානත් ඔයාලට වැදගත් කියල මම දන්නවා එත් ඔයාලගෙන් අදහසක් මේ පිළිබඳව ලැබෙනවා කියන්නේ මට ඉදිරියටත් ලියන්න හොඳ මොර්ටිවේෂන් එකක් ලැබෙන එක. ලියන්න කල් මදිනම් තිතක් තියල යන්න එතකොට මම දන්නවා ඔබ මෙය බැලු බව. ස්තූතියි.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...